The New drug, OC!

Jag tar tillbaka allt jag sagt om OC! Visserligen har jag bara sett något enstaka avsnitt innan. Men idag var jag hemma hos Emma och fikade lite, vi gled in på TV-serier och jag vet ju att hon är lätt beroende av OC. Det slutade med att jag fick med mig säsong 1 hem. Så ikväll efter Idol satte jag i första DVD'n borta hos Martin. Martin kollade nog inte så mycket eftersom han var smått medvetslös av sin feber. Men jag och Albin kollade hängivet, vi hann bara med 2 avsnitt men imorgon ska jag fortsätta kolla :)

Idag var det ju som sagt dags för Arbetsförmedlingen, det var ganska smidigt. Jag gick dit och han frågade hur jag mådde, jag svarade ärligt jag mår som en påse varm hundskit typ. Då sa han vi ses i Januari.

Förresten, har ju kollat på Idol med! Måste ju säga att den nya Juryn är hyfsat mkt bättre än den gamla, Han snubben i kepsen är ju hur skön som helst!

Nu ska jag "köpa" lite musik och sätta mig och spela FM! Koppla av lite med andra ord:)

På återhörande gott folk!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,skönt att de är förstående på AF! Japp, håller med dig angående juryn-bättre och sympatiskare. Ha en bra dag.

2008-09-05 @ 06:14:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: alix

sv: ahru.. ibland vill då iaf jag dränka mig i alla vita piller som finns. :<

2008-09-05 @ 06:56:54
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0