Svullar'N

Har lycktas ta mig till skrivbordet nu iaf! Det går framåt :) Hittade en påse chips i skafferiet och en cola i kylen! Kan svära på att det stod mitt namn på dom ;) Så nu sitter jag o svullar! precis vad jag behöver!

Diskuterade tv-tablån innan med en annan bloggare! Kommit fram till att jag måste skaffa mig ett jobb! Ärligt talat, jag kan hela dagen utantill! Dagen börjar med Hem till gården, sen är det Ellen Degeneress show, efter det är det massa sitcoms på 5:an. Och halv tre börjar cityakuten! Efter cityakuten är det Just Shoot me! Sen är det lite väntetid tills Las Vegas börjar 17:35!

Som sagt, söka jobb var det va ? :P

på återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har faktiskt väl goda skäl att INTE ha att jobb...Men du har ju planer med plugg och dylikt och det viktigaste är faktiskt att man ska ha orken.



Chips och Cola= ALDRIG fel!Just det, Just shoot me-tack! Hahahhah :-D



Jag har fastnat i YT träsket en stund. Typ:



www.youtube.com/watch?v=Lm7otjQDRM8

2008-09-23 @ 14:19:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju det som är det svåra, man kan vara bra länge och sedan faller man hårt ned.



Japp, kul var det och ja, har en tendens att fastna i YT klipp :-D

2008-09-23 @ 14:53:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott! Man får svulla då man har ont. Är du likadan som mig att du inte kan gå upp i vikt pga sjukdomen?



Ja,Betnér och co är ju guld!

2008-09-23 @ 15:34:08
Postat av: Anonym

Aha ok, jag är nämligen en gåta och jag sväller inte av cortison utan jag blir bara tunnare å tunnare. Men nu är vikten balanserad efter jag började med sprutorna. Innan låg jag runt 49-50 kg och åt typ en ko om dagen...



20 kg, wow-det är mycket. Tänk vad mkt skit sjukdomen för med sig. USCH! :-(

2008-09-23 @ 15:56:35
Postat av: iváno

är det för dåligt betalt som scout för WIK? ;)

2008-09-23 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0