Stel som en pinne

Vaknade idag med en kropp som helst hade legat kvar i sängen! Men hjärnan ville annat! Idag jävlar ska det bakas bullar, spelas TP och allmänt vara arbetslös/sjukskriven! Fast iofs jag kommer ju ut lite och jag kommer inte spela FM hela dagen, FRAMSTEG :D

Som sagt kroppen mår inte bra idag! Håller på att trappa ner min kortisondos vilket jag (enligt min sk läkare) skulle gjort i typ Maj. Men det börjar göra ont nu! Jäääävligt ont! Inatt så försökte jag lägga mig på sidan, det är så man sover liksom, på sidan. Men det gick verkligen inte, tillslut fick jag ligga platt på rygg, och efter några timmar så kom john Blund ändå! Imponerande är dock att jag lyckades kravla mig upp klockan 10 :D

Så nu ska hoppa in i duschen och fixa till mig lite, eller som fylleRylle hade sagt Steka till det och bege mig till stora staden Nässjö :)

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

USCH, nedtrappning av cortison är det värsta som finns! Jag skakade som ett apslöv och vart konstant yr. Ja, imponerande.



Har fått en operationstid på min fot om 2 fucking veckor och en sjukskrivning i 6-12 veckor. Skulle inte tro det, kommer aldrig gifta mig i foten i gips...Ha en bra dag.

2008-09-18 @ 14:06:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0