Sms:a när man kör bil!

Läste en notis i Aftonbladet idag att man är minst lika farlig bilförare om man smsar som om man var full eller hög! Jag har en förkärlek att smsa när jag kör bil, jag borde sluta med det faktiskt!

Var inne på mitt gamla jobb idag för första gången sen jag fick sluta! Kul att träffa folk igen faktiskt:) Men sen finns det ju vissa man absolut aldrig kommer sakna där! Herregud vilka idi. Tog ett jäkla tag innan jag vågade gå in faktiskt! Men skönt att ha det gjort.

Ikväll blir det film hos Dennis! najs! lagom jobbig aktivitet idag när man mår som en påse varm hundskit ungefär!

Syrran: Jag kan komma in o titta om du har ngt bra! hur jobbar du då??

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmmm jag är expert på att SMS då jag kör...Livsfarligt. Det är skönt att göra en sådan sak, få ett avslut.



På tal om avslut, begravningen gick bra. Tack för din omtanke! Det är så hemskt då man bara väntar på det där ödestigra samtalet, huva!



Japp, du är min manliga variant. Är det säkert att vi inte är syskon? ;-) Ha det gott. Kramar

2008-09-19 @ 21:58:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är ledig på tis och på tor är ju hemma till 1 tiden sen hämtar jag vilddjuren i skolan är hemma igen efter 14...

skicka bara ett sms MEN INTE NÄR DU KÖR BIL hahaha.

Ha en bra dag ska på fotbollsmatch nu

tjaoo.

2008-09-20 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0