Slepless in Anneberg!

Kom hem från Forserum för ngn timme sen, men jag kan verkligen inte somna. Jag var jättetrött när jag kom hem men nu kan jag verkligen inte somna. först var kudden för knölig, sen var det för varmt, sen värkte ryggen. Nu kliar det mellan tårna:P Så nu gav jag upp jag gick upp, hämta ipodlurarna och jag satte mig vid datorn o lyssnar på lite NOFX just nu:)

och du ELKJ!! Det är inte Marissa, sån koll har jag att det är familjens Granne. jag menar den korthåriga bruden som Ryan dissar som Seth slutligen går med på debutbalen!! Haha!


På Återhörande!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas att du kunde somna sedan. Själv är jag uppe i ottan för att få massage. Ljuvligt, precis vad min stela kropp behöver.



Jag förstår att du gillar OC, men jag har aldrig haft tid att fastna, då den gick i repris jobbade jag och när den gick på kvällstid bodde jag inte i Sverige.



Vilken TUR att du fick behålla kortet! Jag har nog i ärlighetens namn förtjänat en bot, jag åker så mycket i jobbet och privat.



Ha det gott

2008-09-06 @ 06:43:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jonni

oc is the shit! :D

2008-09-06 @ 11:28:54
URL: http://jonniponni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du kanske Anna?

2008-09-06 @ 13:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0