Skyfall!

Jag och Albin satt innan ikväll och kollade lite på OC när det helt plötsligt börjar blixtra och åska som saaataaan. Det håller på ganska länge faktiskt, mkt längre än vad ett "vanligt" åskväder håller på häromkring. Sen runt halv 10 ringer min Mamma som precis slutat jobba, hon har lyckats köra ner bilen i en nybildad insjö utanför Willys, Det var vår saab det. Den gav inte ifrån sig ett ljud när vi kom fram, så det blev att bogsera den till Mormor och hoppas på att den startar imorgon. Behöver jag säga att min fader bytte färg i ansiktet från vit till röd? Märktes att han var ruggit sur, det blir så när han ser tusenlapparna flyga. 

I eftermiddags ringde telefonen, det var sudden som ringde o sa KOM UT! :P Hon måste antingen tagit ngt vitt litet piller, rökt ngt osv osv. För hon var inte riktigt som hon brukar;) hahaha.  

Nu är det Dexter och Piller tid! Jävla ryggen vill verkligen inte vara med o leka! Tur att jag ska till Sjukgymnast-göran imorgon, han ska få knäcka mej så hårt att jag går av! SKÖÖÖÖÖÖÖNT :D

Förresten, nästa vecka är det ju säsongspremiär i ishockeyn, jag har en biljett över? Någon som vill hänga på? Emma skulle hängt med men hon dissa mig den jeklen;) har lyckats fixa dom andra två biljetterna! Men som sagt, är det någon som känner sig sugen så hör av er :) Emelie tex! ser du det här kan du ju höra av dig;)

På återhörande!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh! ja e sugen som tusan! men vilken tid är de? 19? måste kolla hur ja jobbar nästa vecka! :/

2008-09-09 @ 09:16:25
Postat av: Anonym

Ahhhh vad läskigt! Sunkiga hotell är det värsta jag vet, inatt ska vi byta stad och hotell- a moment! Tråkigt att du inte kunde gå till sjukgymnasten idag, hoppas att det snart känns betydligt bättre.



Mina leder gillar i varje fall värmen här nere. Ojoj, klart din far blev sur ;-) Bilar som fuckar upp är aldrig kul.



Ha det så gott.

2008-09-09 @ 17:21:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0