Shopping med Morsan!

Halliii Hallååå

Skulle träffat Emma idag, men jag tyckte att hon stressa alldeles för mkt så jag sa vi tar det en annan dag :) Hon har alldeles för mkt att göra på dagarna, jag menar när man frågar henne vad som händer i veckan så säger hon. På måndag är det det och det och det som händer, på tisdag ska jag göra det osv osv, När man frågar mig så säger jag, ingen aning men nått händer väll :P Olika för olika personer! Så idag så hade hon tre timmar över då sa jag att sätt dig ner o chilla istället ;)

Så jag drog till stan med Mamma istället, jag lämnade in min mobil på lagning, skiten har inte fungerat ordentligt sen jag köpte den i våras. Sen skulle Mamma köpa jeans, då fick jag för mig att köpa ett par med! Så då gick det 1000 spänn idag me, fan måste dra ner på pengaflödet alltså. Men aldrig fel att ha nya brallor ;)

Ska bort o trösta Heinrich med lite Ben&Jerries sen, han e sjuk den lille pojken:P he he !

Imorgon blir det Arbetsförmedlingen :/ usch sitta o förklara sig varför man inte sökt ngt jobb. Skönt o kunna visa upp att man e sjukskriven iaf.  Sen efter det så ska jag nog leka med Emma en stund om hon lärt sig att koppla av lite ;)

På återhörande!

Fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0