Satansförbannadejävlamygg

Gick som sagt till Solberga innan Nyttigt nyttigt :D Men när jag kommit dit visade det sig att lillebror sa fel tid till mig så jag missade första halvlek! MEn det gjorde väl inte överdrivet mycket eftersom det var myggattack på Lindhemsvallen! Det  va helt sjukt alltså, jag hade tom myggor i kaffet tillslut!

Iaf Anneberg/Solberga spelade oavgjort mot Gränna i en tät match med mycket felpass:P Men måste säga att dom blivit mycket bättre! Förr var det nästa pinsamt att se! Beröm till Bengtsson i mål och den nya killen på mitten, Kim tror jag han hette!

Efter jag varit nyttig åkte jag bort till Martin och käkade kalla våfflor och kollade på Queen live at Wembley, damn alltså Queen är underskattade!

Ja just det Albin hade ett visdomsord han ville dela med sig till bloggvärlden : Det är när man är närmast döden som man verkligen lever! Ni som känner Stekar'N själv vet att han inte e som han borde blivit ;) hahaha!

Nu ska jag spela FM o rock loss till Bad Religion!

På Återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, tack för att du nämnde mig i bloggen! Det var en trevlig överraskning då jag kikade in. Skrev ett inlägg jag med...



Kul att håret blev bra, man känner sig mycket piggare då. Låter sådär kul med mygg, har bott i Norrland ett tag, men höll på att bli uppäten!



Ha det så gott!

2008-09-03 @ 09:50:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: alix

Mygg kan vara bland den drygaste lilla varelsen som finns! uss >:(

2008-09-05 @ 06:58:06
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0