RoadTrip!

Har precis varit inne och hämtat lillebror, han har "festat" det är skandal egentligen han festar mer än mig och han får inte ens gå på hotellet än :O

Men det var inte den roadtripen jag nämner i överskriften! Utan imorgon drar  Jag, Martin och Dennis till Kalmar för att kolla på Svenska Cupfinalen mellan Kalmar FF och IFK Göteborg. Det kommer bli intressant för Martin är KFF'are och Dennis IFK'are. Jag är mest där för att jag gillar fotboll! Men visst tycker jag det är extra roligt när det går roligt för ett lag från Småland! Så imorgon är jag KFF'are :D

Imorgon ska jag testa en högre dos cellgift för att se om det fungerar, kan säga att det är inget jag ser fram emot för den dos jag har nu får mig att spy som en kalv. Nu ska jag ta nästan dubbelt så mkt! Fy fan säger jag bara, kan tänka mig hur illa det är för någon som har cancer som måste ta 10-20 ggr så stor dos som jag! Fattar inte hur dom klarar det.

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte jag heller. Har inte tagit mina mtx på ett år nu och det är underbart! Usch, dubbeldos-inte kul alls. Hoppas ni får skoj på fotbollen. Lär ju vara en höjdarmatch!

2008-09-21 @ 12:52:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: lillebrorsan

verkligen skandal^^

2008-09-21 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0