Regnigt Eksjö

Jag tillbringade ungefär 20 minuter på Eksjö Marknad, det regnade så sjukt mycket att jag och Mamma gav upp och gick till Farmor och Farfar! Farmor hade dukat fram kaffe, mackor o massa gott :) Men det var inte till oss, för min äldsta kusin Magnus var där också! Men vi fick iaf smaka ;)

Idag ska storebror och Pappa försöka få igång Ubåten, med andra ord vår Saab 9-5. Fast vi kallar den för U95 nu:P och mamma har blivit Ubåtskaptenen sen hon försökte dyka ner i den nybildade insjön i Nässjö :P haha! Hoppas verkligen dom får igång den nu, jag behöver verkligen bil imorgon för jag ska in och ta blodprov, men samtidigt ska lillebror in och Operera sitt knä och vi har bara en bil. Problem med andra ord, så startar den inte ikväll måste jag ringa till min morbror och fjäska så jag får låna en bil av honom, han har oftast en över :P


På återhörande!

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0