Partypojken!

Har precis lagt mig i sängen efter andra natten irad på krogen! Jag måste säga att det fungerar att vara nykter med! Har faktiskt aldrig testat att vara helt nykter när jag varit ute så det var en ny upplevelse. Men när folk började bli sådär äckelfulla så det inte gick o prata med dom runt halv 1 snåret då gav jag faktiskt upp och körde hem Emelie! ja just det ja, jag lämnade av en kompis till Emelie och Emma också, har faktiskt glömt vad han hette nu men han var rätt trevlig!

Fyllerylle höll hov hela kvällen och jäklar vad han gjorde det bra;) Tur att man har haft något att skratta åt iaf :) Nä det va jäkla trevlans faktiskt! Så det lutar åt att det blir nästa helg igen, fast då ska FylleFidde kliva in i leken med! Ja då jävlar ;)

Nu är klockan 2 och om 5h ringer klockan och då ska vi iväg till Mantorp och kolla på bilar, Emma ska med för att kolla på Carl-Phillip men det är en annan historia! Förhoppningsvis är väl Albin inte fortfarande full när vi ska åka men oddsen va inte bra när jag släppte av honom utanför Casa Del Rylle.

Nu blir det kudden :)

På återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: emelie

jävla jäger.

2008-09-28 @ 09:49:44
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah,det är underbart att vara nyktrast. MEN det kan vara förbannat kul också!



Ha det så kul på Mantorp. Spana lite på prinsen åt mig också.

2008-09-28 @ 09:54:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: bamsen

Jäger ÄGER :D

2008-09-28 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0