Otroligt!

Jag lyckades missa den enda tid jag hade inbokad den här veckan! Reumatologens Sjukgymnast ringde för några timmar sedan och undrade vart jag var. Jag trodde det var nästa vecka. Jaja shit happens. Fick en ny tid nästa vecka så vi får väl se om jag lyckas dyka upp då. 9 oktober klockan halv elva. Så skriver jag det här kan jag gå tillbaka o kolla :) Vattentätt:D

Sov så jäkla gott inatt när jag väl somnat! Var helt slut efter Kåt-Emmas jakt på Prinsen igår! Men kul var det. Haha :) otroligt att hon kom igång så fort efter den bakfyllan :D

Idag blir det lugnt! Ska försöka gå ut och gå ett par kilometer sen! Det är rätt så fint väder ändå idag så man får väl passa på innan det riktiga höstrusket når Småland. Denna veckan blir lugn tror jag. Enda jag har inbokat är Kalmar FF-Feyenoord i Borås, kommer bli grymt schysst. Så jag vill tacka Martins kompis Sofi som fixade biljetterna åt oss. För den matchen var tydligen högrisk match så man var tvungen att köpa biljetter på plats i Borås. Det betyder att det finns risk för bråk. Spännande;)

Men det kan inte bli lika illa som att gå på hockey i Linköping, då var jag rädd på riktigt. Jag och Dennis gled runt i Chokladasken i HV-tröjor! Så skulle vi gå in i deras Sportbar för att äta något. Då sa vakten, ni vill inte gå in där. Det visade sig att hela Linköpings-klack satt där inne. Dom är inte kända för att vara trevliga, om man säger så här. Jag och Dennis käkade i Mjölby efter matchen. Men de va inte det som var det riktigt otäcka. Det var när Dennis fick en smäll av snubben som satt bakom oss på SITTPLATS!! Linköping gjorde ett-noll och han bara ställde sig upp o slog Dennis i bakhuvudet, då vänder sig Dennis om, då skriker de där äcklet VA SÄGER DU NU DÅ, på sin allra bögigaste linköpingsdialekt:P Jag fick hålla fast Dennis annars hade han flugit på honom.

Fan nu spårade jag ur lite, men men skitsamma min blogg, jag bestämmer. Nu ska jag ta o dricka kaffe iaf en jääävla massa kaffe för jag har sån jäkla huvudvärk. Sänder väl en tanke till Kåt-Emma med då som är på Internutbildning idag. Hon ska tydligen bli tågvärd, här får man inte veta nåt.

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: gissa vem..

det var inte mitt fel att mobilen ramlade i dippsåsen och att sos var det enda nummer som gick att ringa!?

2008-09-29 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0