Onsdag!

Fattar inte hur fort veckorna går! Det är helt sjukt, redan onsdag igen! Moster var här idag med fribiljetterna till Mantorp på söndag:) Kommer bli en najs liten Roadtrip! Inte så intresserad av själva motorsporten men att göra något bara är roligt! Sen när det är gratis är det ju extra roligt ;)

Har fått tillbaka orken sen idiot mtx i Söndags! Riktigt skönt faktiskt! Ska ta o ringa till sjukhuset imorgon o be dom fara åt helvete :P Tänker aldrig mer ta Mtx så länge jag lever!

Min nya HV-tröja kom idag på posten, tydligen bor jag på Däckgatan istället för Bäckgatan :P men men skitsamma, den blev snygg iaf :)

Det är grymt fint väder idag, så jag ska nog ta en promenad i eftermiddag! Tänkte kolla om Martin är hemma ikväll så kanske det blir lite fika hos honom, vem vet liksom :)

Imorgon är det Laserdome! och Emelie, du ska få så jäkla mkt spö :) Jag tänker inte komma sist den här gången! :D

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att komma iväg lite. Go boy, be dem fara! Det kan de gott ha.



Föresten, du är utmanad hos mig....;-)

2008-09-24 @ 16:53:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0