Olga!!

Såg ni Idol idag? Herregud. Det var en ryska vid namn Olga med! Hon skulle sjunga en Celine Dion låt! Det lät precis som om hon sjöng på Ryska :P fast det var engelska! Helt sjukt! Har inte människorna som ställer upp i Idol någon som helst självinsikt?

Jag menar jag älskar att sjunga, i bilen, duschen ja ni fattar! Men jag förstår ju ändå att jag aaaldrig skulle platsa där! Sånt märker man ju!

Bullbaket är bekräftat! Undrar om det kommer bli ngra bullar? :O

Kolla sporten imorrn bitti folk! Alessandro del Piero gjorde ett sånt jävla mål för Juventus ikväll! Sjukt snyggt!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah självkritik någon? Missade det idag så jag får kolla in det i helgen, låt ju spännande.



God afton!

2008-09-18 @ 00:00:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: emelie

haha! dom är ju så pinsamma! såg du inte jag blir full på min coca cola igår? hahahahaha

2008-09-18 @ 00:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0