Neuclippt!

jaha, så har man varit hos frisören igen, 1024 kr denna gången. Men värt varenda krona! Idag blev färgvalet Mörkbrunt och blått i luggen. Kanske lyckas att hålla den blå färgen i huvduet i miiinst en vecka den här gången, sist försvann det på 4 dagar och blev grått istället! 

Arcoxian håller i lite till verkar det som så jag bestämde mig för att jag ska gå till Solberga sen och kolla på när lillebror spelar fotboll. Förhoppningsvis får jag Martin med mig, annars har jag ju Ipoden. Kommit in i ett stim där det är mkt Pennywise och Offspring :) Känns helt okej faktiskt, har kommit i kontakt med en annan bloggare via min egna blogg som också är Reumatiker, Smålänning och det som är mest otroligt av allt. Hon lyssnar på Bad Religion, kan det bli mer Spooky? :P Kolla in hennes blogg om ni vill http://thedevilwears.blogg.se/index.html.

Nähä om man ska kolla så det är batteri i den där Ipoden kanske?

På återhörande!!

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0