My Laserdome Experience!

Idag har jag kör Laserdome för första gången, och herrejävlar så roligt det var! Jag var glatt överraskad! Vi spelade en timme och efter en timme var jag sist, svettig och jag hade ont som Satan men det var så värt det! Laserdome är definitivt något jag kommer köra igen! 150 kronor för en timme är inga pengar alls ju! 

Det började med att Danne och Albin kom och frågade om jag skulle med! Sen samlade vi ihop ett gäng! Tillslut var vi 7 st som körde! jag måste säga att Macce var riktigt grym! Hans moves var det ingen som kunde jämföra sig med! Han krossade oss helt enkelt! ;) Jag kom faktiskt inte sist heller! jag vet inte vem som kom sist men på min lapp stod det 7/9 :D Så jag antar att Hanna N kom sist;) ha ha ha!

Efter det drog vi hem till Hanna och kollade på film! Dumpad hette den! haha så jävla rolig! Russell Brand en brittisk komiker som var med i filmen är otroligt rolig! Gillar verkligen honom!

Just det ja! Lillebror har möblerat om mitt rum och plockat iordning! Jäklar så bra det blev! jag är helnöjd!:) Och jag har mer plats i rummet kan det bli bättre när rummet är lika stor som en toalett på Mcdonalds typ? :D

En tråkig grej hände ikväll ändå, jag tror att jag och en kompis precis sa upp bekantskapen med varandra, jag är inte säker och jag hoppas inte det men som det ser ut nu så går det inte bara! Hon vill inte lyssna! Försökte förklara igår men då fick jag inget svar! Så ja jag vet inte vad jag ska göra faktiskt! men men det löser väl sig!

Imorgon blir det att gå upp tidigare än vanligt, jag ska köra lillebror till skolan för han har inte så lätt att gå nu när han har opererat knät, hehe ni ska se när vi går jämte varandra! Man kan nästan tro att vi är syskon nu förtiden:P Vi haltar lika sexigt båda två :D

På återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, japp-jag håller med danskarna är stiff...



LD är ju så kul, körde det på en möhippa. 8 tjejer och fullt krig, så kul!!



Tråkigt att höra det där med din vän, ibland behöver man även ta "vänpauser" hoppas att det löser sig på allra bästa sätt.



Jaså, ni är de haltabröderna från Näsjö city ;-) Själv haltar jag rätt snyggt då och då jag med...

2008-09-17 @ 09:13:05
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var kör man laserdome? vad är det?! ja vill testa !!! :D

2008-09-17 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0