Movie Night gick åt skogen :P

Blev ingen film ikväll, lika bra va nog det för jag hade inte orkat hålla mig vaken så länge! Albin hade sin första lektion på Vuxenskolan idag och jag åkte till Farmor och åt mig trött! Vaknade i deras soffa efter någon timme när Mamma sa att det va dags att åka! Jag kan fan inte hålla mig vaken när jag är hos Farmor, skumt!

Albin har lyckats lura ut mig på lördag kväll med! Har aldrig hänt att jag ska gå ut två kvällar irad:P Jag är sån pensionär :P Men nu när man mår liiiite bättre så ska jag fan passa på o dra i mig lite alkohol :) Va länge sen sist! Ska bli otroligt kul o träffa folk från gamla klassen o så :) Tyvärr blev vi inte så många som man hoppats på från början! Men vi som kommer är ju jävligt stabila måste jag säga så vi kommer ha kul ändå :)

Emelie-Tagga laserdome nu! Your Going down haaard biiiaaaatch, och missa inte allå allå ikväll!!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha! du kommer att va så knäckt efter morgondagen! Men nej, ja dissar allå allå idag, kollar imon istället. då kan ja va uppe sent, ledig på fredag :D

2008-09-24 @ 22:39:54
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0