Morrn Morrn! urk.

Mår som om jag varit ute tre nätter irad och endast druckit absint ungefär. Ibland svettas jag, men just nu fryser jag som satan! Måste ringa min läkare o säga åt honom att om han ger mig mtx en gång till ska jag ta reda på vart han bor och skita i hans brevlåda eller något!

Måste också ringa till Sandhems textiltryck och hota dom, nu är det fan i mig en vecka sen jag lämnade in min matchtröja för att få nr 39 Voutilainen tryckt på ryggen! dom sa att jag skulle få den i Torsdags men det händer inte mkt. Så nu måste jag hota någon! Ger dom tills imorgon men ta mig fan om inte tröjan ligger i brevlådan imorgon!

Vaknade 10 i 12 idag precis lagom till hem till gården! Ärligt talat så är det otroligt hur ett program kan hålla på så länge som det gjort och ändå är det kul att titta på :) Alltid lika spännande och se vad Familjen Dingle, king och allt vad dom heter hittar på ;) KOllar ni inte på det så säger jag GÖR'T

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhhhhhhhhhh vi måste banne mig vara släkt. I LOVE hem till gården, har alltid gjort kommer alltid att göra!!!! Wow!



Hur mår du nu? Jag hatar mtx, speciellt pga blåsor i munnen och håret som trillar...



Föresten, du är utmanad...

2008-09-22 @ 18:02:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0