Mina förbannade Ipodlurar!

Är det bara jag som har svårt för Ipods original lurar? dom ramlar ju ur heela jävla tiden! Ngn som har ett tips på hur man får dom att sitta kvar i öronen eller? Helvete dom har ramlat ur nu typ 8 ggr på en kvart! Och idag är jag lagom irriterad på allt så jag ville bara gnälla lite!!

Btw, Ubåten fungerar nu igen så nu är det en Saab igen! Det tog lite tid men Storebror och Pappa fick igång den! Jäkla tur de för annars hade det blivit problem imorgon, då hade inte jag haft ngn bil.

Ska bara avsluta med att säga Lycka till Lillebror som opereras imorrn bitti :)

På återhörande!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah nopp, det problemet har jag icke, men kan tänka mig att det är enerverand. Hoppas att allt gick bra med din bror idag.



Tur att bilen fixade sig, finns inget surare än trasiga bilar!

2008-09-11 @ 14:37:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: FixarN

Testa med dubbelhäftande tejp eller kontaktlim.

2008-09-11 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0