Le Taxi!

Drog hem till Dennis innan för lite pizza o film! Helt okej aktivitet en fredagkväll som denna! Enda felet är väl att man får åka till Forserum.

Iaf vi kollade på Taxi! Jäklar så snygg Emma Sjöberg/Wiklund är i den filmen! Helt otroligt. Jag var helt trollbunden hela filmen! :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att mina härliga vänner (Mina vita piller) ska börja verka så man kan få sin skönhetssömn! Den behövs vill jag lova, Min sjukgymnast såg på mig idag att jag inte mådde bra! Han sa det direkt, du ser inte pigg ut. DÅ har det gått långt faktiskt! Har gått till honom länge, skulle tippa på att det är en 12-13 år nu! Det slog mig faktiskt att om jag måste flytta när jag ska börja plugga måste jag sluta gå hos honom! Det är lite sorgligt faktiskt! Hoppas, hoppas, hoppas jag kommer in i Jkpg!

Emelie: Kan du köra Laserdome på Torsdag? :D Lovar det kommer bli bra ;)

Nu ska jag ta o kolla TV och halvsova tills John Blund kommer och stänker sömnsand i ögonen på mig!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag inte Peller är det, men för många år sedan ;-)Hoppas tabletterna verkade snabbt. Måste du sluta hos honom om du flyttar? Jag går ju fortfarande regelbundet i JKPG också, trots att jag lämnade staden på allvar för MÅNGA år sedan. Kolla upp det!



Japp, det är ju inga långa sträckor så vem vet vad våra päron har sysslat med ;-) :-D

2008-09-20 @ 10:44:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emelie

men på riktigt! dagen INNAN löning, det håller aldrig! :S :P min plånbok tunnades ut totalt igår på bryggeriet:P

2008-09-20 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0