Kräftskivan!

Ja den tog slut lika fort som den började med den va ganska trevligt ändå :) jag var dock inte så social. Liksom inget kul när man har ont, sen visade det sig att jag har feber med. BLÄ för precis innan jag började må dåligt lovade jag att skjuts min systerson till fotbollen imorgon. Men som det ser ut nu så verkar det inte som jag kommer kunna köra. Mår som en påse skit helt enkelt!

Sitter o väntar på att vara fylletaxi nu. Albin fyller ju som bekant 18 idag och det måste ju firas, så jag har lovat att köra hem honom.

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, tråkigt med feber. Tyvärr så är det ju så, vi kan inte planera som alla andra normala människor. Man vet ju aldrig hur kroppen mår.



Kram på dig.

2008-09-13 @ 22:59:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

I knów. Det är det värsta, då det är party och ALLA ANDRA festar och ha kul. Det känns...

2008-09-13 @ 23:19:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0