Kontrollfreak!

Imorgonbitti ska jag till läkaren! Jag vet/tror att jag ska vara där vid 8:30, men jag har tappat bort kallelsen! Jag är lite av ett kontrollfreak när det gäller tider, jag måste dubbelkolla en sån sak typ 45 gånger innan jag är helt säker!

Nu när jag inte kan göra det blir jag orolig, ärligt talat hittar jag inte den där förbannade lappen ikväll kommer jag inte kunna somna! Jag vet att det inte är hela världen om jag kommer försent eller så, men det är bara det att jag avskyr själv när folk kommer försent till möten jag är på. Så jag vill ju respektera andra genom att komma i tid. Så fan jag måste hitta den där jävla lappen :D


På återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah jag kollar plånbok, nycklar, mobil 78 gånger innan jag går utanför dörren. Men har du för dig att det är 8.30 så är det säkert så! Lycka till!

2008-09-14 @ 22:35:59
Postat av: Anonym

Exakt, de måste vara från dina trakter. Lät lite Dregen över det hela...;-)

2008-09-14 @ 22:55:11
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 22:59:38
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0