Klassåterträff!!!

Emelie och jag har bestämt att HPB0407 ska återförenas nästa Fredag! Tja iaf så gott det går:P Just nu är det Jag och Emelie! Vi får väl se hur det blir tillslut;) När vi har försökt med det här innan har det slutat med att ingen har dykt upp. Förstår inte hur upptagna alla är:P

Men men vi får göra ett försök på Fredag! Hoppas att några kan dyka upp, förstår att vissa är upptagna och har andra planer! :) Så ni som gick i HPB kan ju anmäla er här på bloggen:P Om det är ngn som läser den vill säga, tvivlar på det;)

Dagens låt mina damer och herrar : Åsa Jinder och Cajsa-Stina Åkerström med Av Längtan till dig! Fick den av Albin för ett tag sen och den har snurrat både i bilen och vid datorn! Tycker den är fin:)

Imorgon är det "träning" hoppas bara jag mår så bra att jag kan röra på mig lite i sjukgymnastens gym! Grymt tråkigt att gå dit och han bara böjer lite på en! Sen känns det inte riktigt som han tror på mig heller när jag har ont och inte vill utsätta mig för den smärta som det faktiskt är när jag ska utöva idrott. jaja vi får väl se!

Nu är det Allå Allå Emliga Armén! Så jäävla bra rent ut sagt! har ni inte sett det så måste ni se det helt enkelt!

På återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ska spelas på vårt bröllop! Har en kompis som är musiker.Fullkomligt älskar den låten :-)



Kul med lite återträffar, alltid bra att hålla kontakten.



Jag säger också n-bollar men inte in public, kan tänka mig att du fick lite skit ;-)



Jag har varit väldigt förskonad från begravningar tidigare men nu har både morfar och farmor dött inom loppet av 5 månader...Men, men.



Sov så gott.

2008-09-19 @ 00:02:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Halloo.. Vad gör du då din sötkorv? <3 Argh imorgon är det ju heelg! Superglad! Puss på dig.

2008-09-19 @ 02:30:17
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kan iaf inte nästa fredag, ska vara barnvakt åt två små söta ungar då, men jag hoppas att det blir någon annan gång. Emanuel når ni i Växjö, han skrev sms till mig igår och sa att han är där nere. Men men som sagt, hoppas det blir någon annan gång.

2008-09-19 @ 12:16:40
Postat av: Emelie

Jag kommer lätt. Vi blir några iaf=)

2008-09-21 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0