Kan det blir bättre?

OC säsong två, Kaffe, Macka och kex. Det kan fan inte bli bättre idag :) Ska dra i mig två Gunners-Muggar med kaffe nu så kanske huvudvärken försvinner också. Härligt! Moster ringde nyss som fixade biljetter åt oss igår, tack så mkt förresten :) Hon åker till Australien till sin dotter imorgon. Jag vill också!!!! Någon som vill följa med till Australien nästa år ? :D

Gissa Vem: haha Jonna det finns bara en som du ;) Och man ska inte lägga telefonen i dippen!!! :)


På återhörande


Fiddelino


Kommentarer
Postat av: JonniPonni

Busted! vem har sagt att jag ppratade med de, jag bara insåg att det var det enda numret som gick att ringa.. ha de bäst Fidde!

2008-09-29 @ 14:10:55
URL: http://jonniponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0