Jag och Victor Anichebe

Hade sån sjuk dröm inatt, jag brukar drömma rätt konstigt när jag druckit. Jag var ute och gick på stan när det kommer fram en stoooor afrikan och säger "Tjena Grabben du som är Fidde eller?" Ja svarar jag. Bra jag är Victor Anichebe du tränar mig på football Manager. (Victor Anichebe är en anfallare som spelar i Everton) Det var helskumt:P Han bjöd hem mig till sina föräldrar som bodde i Nässjö och presenterade mig som manager:P haha. Jag spelar för mkt FM! efter en stund när vi suttit vid deras köksbord så sa han ska vi gå ut o krossa rutor :S Det är roligt! Så då gick vi ut på deras parkering o började slå sönder bilar!


Betyder det här något? Någon som är bra på att tyda skumma drömmar? :P

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen aning, jag drömde ju för ett tag sedan att jag tappade tänder. Det betydde visst brist på samlag :D...



Jag brukar faktiskt alltid färga mig hos frissan men jag hade panik och utväxten var inte att leka med. Du, grå hår? Tro inte det var ;-)

2008-09-27 @ 17:41:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0