Imorgon

blir det inte lika tidigt som idag, Herregud. Är helt förstörd nu :P  Har somnat typ 5 ggr idag! Nu senaste för typ en timme sen med Datorn i knät! Så sjukt trött nu. Jag som va så pigg idag på morgonen ;)

Imorgon blir det klippning! Lutar väl åt samma kör som vanligt, Färga håret mörkt med vita slingor eftersom jag måste dölja dom grå hårstråna som börjar dyka upp!

Nu är det Family Guy på 6:an och ärligt talat dom som skriver de där är inte riktigt kloka:P haha men det är förbannat kul! :)

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, hur är läget med dig idag? Hoppas att klippningen gick bra och att du är nöjd. Själv är det fullt upp och jag är dödstrött..Angående de akustiska, I love them! Brukar lyssna på dem då jag cyklar till jobbet.



Ha det gott.

2008-09-02 @ 17:22:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

ha en bra dag då! :)

puss&kram.

2008-09-02 @ 18:42:34
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0