Helt-Jävla-Crazy-Off-the-wall-CP-Ont

Gårdagskvällen var grymt rolig faktiskt :) Förstår inte varför vi inte gör det oftare! Men nu är det bestämt att det blir nästa helg också fast i Jkpg :) Det var otroligt lugnt ute igår ändå, inte alls mycket folk ute men det var ju rätt skönt iofs så man slapp stå. Borden fanns i överflöd. Träffade lite gammalt folk från min högstadieklass också, trevlans trevlans faktiskt.

Emelie beställde massa konstiga drinkar som varken jocke eller jag tyckte var särskilt goda, men det gjorde absolut inget för Emelie drack dom också :P Ni kan ju räkna ut vem som sluddrade när kvällen var slut? ;)

Men vi var hemma rätt tidigt ändå, och eftersom jag druckit vågade jag inte ta några tabletter, men problemet var att jag itne druckit tillräckligt mycket för att jag skulle kunna ligga ner utan o känna av mina sk ben. Så vid 6 idag på morgonen gav jag upp faktiskt, tänkte det om jag inte vaknar igen efter mitt knark så va fan gör de, Så illa var det! Men en sån jävla tur, jag vaknade för en liten stund sedan;)

Ikväll ska vi nog ut igen, men jag är chaufförn ikväll, vågar inte dricka ikväll om jag ska köra i morgonbitti. Men det kan nog bli kul ändå! Jag har inte direkt några problem att ha roligt utan alkohol :)

Men som sagt, får väl se lite. Beror helt på hur ont jag har om ett par timmar. För just nu är det ändå ganska okej.

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul med fest och att det händer saker :-D Me like! Ja, det verkar verkligen vara så att Nässjöborna hellre klämmer pizzor...



Jag har också lärt mig att man kan ha kul med alkohol. Har tagit tabletter utan att tänka på det på fyllan. Inte bra alls...Hahahahah

2008-09-27 @ 14:04:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Samma som i jkpg då ;-) Kryllar ju av pizzahak där med! Men vart gör det inte det egentligen?



Man behöver lite party i livet. Men som sagt, man får passa sig lite :-D.



Det blir djup kastanj-såg fint ut och hoppas att det blir det också ;-).

2008-09-27 @ 14:24:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0