Håll i Trosan Emma!

Idag har jag tillbringat dagen med Emma, även om hon verkar smart så kan man ifrågasätta det ibland:P Eller som Emma's pappa Mats sa, va fan Emma! Fick du spö av Fidde i TP? :D haha gissa om jag är nöjd!!

Sen tog vi en promenad runt Ingsbergssjön för Modern ville att jag skulle handla åt henne, efter det frös vi som hundar så jag la mig i deras soffa och kollade på Sjukhuset och Idol :) En helt okej dag med andra ord!

Idag är det ju den 11 september också! Tror att alla kommer ihåg vart man var den 11:e september 01. Men idag så är det också 5 år sedan Anna Lindh dog! Hon var faktiskt en Politiker jag respekterade otroligt mycket, jag gillade verkligen det hon stod för. Därför minns jag väldigt väl var jag var när vår dåvarande klf Stefan Ericsson kom och sa att det blir ingen Samhällskunskap idag för jag har något tråkigt att berätta! Usch det var hemskt!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han brukar vara snäll men jag var nog lite för sur ;-) Nåja, hoppas att är bra.

2008-09-12 @ 12:17:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0