God Morgon!

Nu har jag lyckats dra mig ur sängen :) Somnade inte förrän sisådär 04:15 idag på morgonen! Så det var ett under att jag kom upp så tidigt som jag gjorde!

"köpte" Greg Graffins två soloalbum igår, hade dom på min gamla dator innan den kraschade. Mannen är ett Geni så är det bara!

Jag vet inte vad det är med mig idag, men jag känner mig fruktansvärt osocial! Inte för att jag är så social i vanliga fall men idag är det värre än vanligt! Ska "köpa" ngn film och kolla på innan Arne Hegefors PremierLeague Lördag börjar! MUMS!! Arne är min husgud! Lite dåliga matcher idag dock men det kan man väl leva med iofs!

Men om det är ngn som vill leka med mig ikväll kan ni ju höra av er;) jag är öppen för förslag faktiskt! Just det, två till som har bekräftat att dom kommer på den så kallade klassåterträffen nästa Fredag :) Ska bli kul!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får vara osocial ibland, det är faktiskt helt ok! Var det några bra matcher idag då?

2008-09-20 @ 19:21:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0