Glömde

att jag skulle gnälla på Ticnet också! Bokade biljetter till HV's första hemmamatch, tydligen har jag (säger dom ja) bokat dom med ngn ny grej som heter Ticetfast, vilket betyder att jag måste skriva ut dom själv. Men nu är problemet att jag inte har ngn skrivare! Så då undrade jag om man inte kan hämta ut dom i jkpg på ticnetgrejen. Men ICKE då får jag allt hitta någon som har en skrivare som uppfyller kraven, så nu kommer det en efterlysning.

Är det någon som har en Bläckstråle/laserskrivare med en upplösning på minst 300dpi, Svartvit eller färg spelar ingen roll tydligen. Åååh blir så trött, varför kan saker inte bara flyta på smidigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojar du? Vad är det för jäkla trams? Det är faktiskt inte speciellt vanligt att man har skrivare hemma ( jag har ingen, snyltar på blogget. ) Tror du inte mediamarket kan ha något billigt?

2008-09-03 @ 16:32:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Kingen

Jag har en skrivare vettu!!! Byter en utskrift mot lite glass om du vill.

2008-09-03 @ 18:03:43
Postat av: Anonym

Herregud, jag är så uppfylld av bloggar att jag skrev blogget istället för JOBBET! Ha en bra kväll. Själv ska jag slöa i soffan, dra i mig ett par värktabletter och kolla in Idol.

2008-09-03 @ 18:39:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emli

Jag vill också dela med mig av ett visdomsord på din blogg. "varje människas dag är en ny natt". tack för utrymmet! har ett till men de spar vi till senare!

2008-09-03 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0