Fiddelino är uttråkad!

Okej nu har jag varit hemma ett par månader! Jag vill inte mer, jag vill jobba, plugga eller vad fan som helst! Vill inte vara hemma bara! jag menar vad ska man hitta på nu? Jag är till och med frestad att diska, dammsuga osv! Då är det illa mina damer o herrar!

Hoppas verkligen läkarn har ngt positivt att säga nästa måndag så jag kanske kan börja söka jobb iaf! Jag förväntar mig faktiskt att han har en plan för mig!

Nähä om man skulle ta o halta sig runt i skogen en sväng, kan ju vara ganska mysigt och gå o lyssna lite på Ipoden o filosifera lite, stavas det så förresten? Filosifera? hmn, får slå upp det sen!

Pratade med en gammal lärare idag över Facebook, tänkte fjäska lite så jag får göra praktik hos henne när/om jag kommer in på Lärarlinjen. Hon är precis den läraren jag vill bli, hon har ändå respekt med sig men samtidigt kan hon hålla en bra vänskaplignivå på det hela! En sköning helt enkelt :D

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, det får vi hålla tummarna att han ha. Jag förstår din frustation. Har själv gått igenom den där skiten. Man vil så gärna, men kroppen orkar inte riktigt. Men som jag sagt innan,satsa på att börja plugga, jag fixade det utan problem. Tack vare att man kan vila när man behöver, allt är ju ditt ansvar-bara det blir gjort.



Kul att du har en sådan bra lärare, hoppas att du får henne på VFU:n.



Ha det gott/Hälsningar från en sunkigt hotell i Frankrike!

2008-09-08 @ 17:16:51
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0