Fiddelino äger, Även på Laserdome! ;)

Oj oj oj oj, vilken insats på Laserdome arenan ikväll! Grymt faktiskt! En uppspelt och väldigt varm Fiddelino är nöjd :) Jag lyckades att komma 3-1-3 i omgångarna och jag måste säga att jag var stabil ikväll :)

Även om Emelie flörtade upp laserdomesnubben och fick typ 28 000 poäng i sista rundan så är jag nöjd :) haha! Det är så grymt roligt att köra laserdome! Lär nog bli snart igen!

För övrigt förlorade HV ikväll igen mot SAIK! Det går inget vidare iår. men men dom e ju ändå Svenska Mästare ända fram till Mars/April :)

En annan tråkig grej är att emo inte kan hänga på ut imorgon! Så nu försvann en till från våran så kallade Reunion! Nu är vi bara 3. haha löjligt ju:P Men men inte mkt o göra åt :) Så länge ölen rinner in ska vi nog ha roligt!

På återhörande

FIddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

mohaha! här flörtades inte ett endaste dugg, uuh! att du bara vågar påpeka något sådant! Men jag har mina knep för att vinna :D snart kör vi igen!

2008-09-25 @ 22:17:19
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: the bad one

Hahahaha "snart kör vi igen" sa föregående talare. det är klart hon vill tillbaka dit snart :D

2008-09-25 @ 22:18:39
Postat av: Emelie

Va fan! LÄGG AV! Detdär var verkligen inget o ha. vem är the bad one? jag var the bad one när jag ÄGDE er allihop!!! xD

2008-09-25 @ 22:42:56
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan ha kul ändå!

2008-09-26 @ 16:36:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0