Det här är åt helvete!

Ska aldrig aldrig aldrig i helvete ta Mtx igen! Hela dagen igår fick jag ligga i sängen med en mage som var i uppror! Emma kom hit i ett par timmar men jag var inte så social! Vi hann med ett par OC avsnitt iaf :)

Men det var efter hon åkt som det spårade ur. Jag fick en jävla huvudvärk så jag gick o la mig! Den blev bara värre o värre! Tillslut ringde morsan o frågade sjukhuset om det skulle va så här. Fick sova i farsans säng för att hon skulle kunna hålla koll på mig! Klockan 12 spydde jag första gången! Sen fortsatte det hela natten! Så idag känner jag mig som ett "utsketet äpplamos" som pappa brukar säga. Har ingen ork what so ever! Gick bort till skrivbordet och hämtade datorn, det räckte! Värsta är att jag har massa telefonsamtal o skit att ringa! Brorsan har lyckats slänga min telefonräkning.

Nu är det dags för hem till gården om jag lyckas hålla mig vaken!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0