Dåligt med uppdatering idag!

Jag är imponerad av mig själv faktiskt. Det är exakt ett dygn sedan nu jag satt vid datorn! För att vara mig är det otroligt länge sen, jag menar det brukar vara min enda sysselsättning! Men idag har faktiskt dagen gått åt utan att man har suttit vid burken!

Vaknade och drog in till stan för blodprov igen, för sjukhuset ringde idag och väckte mig "hej det är Jenny på Reumatologen" En mycket käck kvinna för övrigt som måste gå på amfetamin eller ngt. Hon fortsätter " vi glömde tyvärr att fylla i ett rör i beställningen igår" eh okej? " jaa så kan du åka in igen? Det är ju inte så farligt!" Nää visst jag har ju inget liv så No Problem! Men just idag så råkade det faktiskt vara så att jag skulle till sjukgymnasten ungefär samtidigt! Woho, jag löpte in på Provtagningen och slängde mig i stolen dom tappade mig på blod och jag löpte därifrån, var klar på rekord tid sisådär 4 minuter!

Efter stadsbesöket var det dags! Den stora Seriefinalen mellan Lommaryd och Annebergs GIF! Jag trodde på enkel seger eftersom vi hade Veckans lirare i Startelvan! Ivan Tahn Lahm Lindholm! Men ICKE! Anneberg slumrade lite i försvaret första halvtimmen och där förlorades också matchen genom tre snabba mål av Lommaryd! Men sen vill jag också säga till Lommaryds lagkapten nr 16 hade han. Vi ska ta reda på var du bor om du använder armbågar och dylikt nästa säsong också! Vilket jävla stolpskott!!

Nu ska jag sova! För imorgon är det kräftskiva! Ja just det, GRATTIS ALBIN PÅ 18 ÅRSDAGEN! VI SES UNDER BORDET ;)

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Brunte

haha tack fidde, inget under bordet här inte :D hörs sen!

2008-09-13 @ 10:00:41
Postat av: Anonym

Skönt att ha lite pause från allt vad tekniken heter...



hAHAHAHHA, kul att höra att man inte är ensam om att de strular med provtagningen! Och sjuksköterskerna, tja-de måste få trevlighetspiller i utbildningen.



Visst är det töntigt? Bättre att tjura och skriva av sig...



Ha det gott.

2008-09-13 @ 11:04:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0