Dagen då Kåt-Emma mötte sin Prins

Som sagt idag skulle vi till Mantorp! Det höll på att sluta innan det började faktiskt. Jag tog på mig att ringa till fyllefolket idag på morgonen för att kolla så alla är vakna osv. Albin lät lite seg när jag ringde honom först men han klev upp utan problem faktiskt vilket var lite oväntat eftersom han va totalt aspackad igår. Men när jag ringde till Emma förlåt Kåt-Emma så var det katastrof! Hon lät som hon hade sina sista dödsryck ungefär! Hon försökte slingra sig och slippa följa med till Mantorp. Men idag visade Fiddelino ingen nåd! Jag sa bara ta med en påse jag kommer om en kvart!

Sagt och gjort, vi hämtade Kåt-Emma efter en kvart och hon kröp upp i fosterställning i framsätet och sa inte ett ljud förrän vi åkte förbi Ölmstad ungefär på E4:an, det som kom ur henne då var. Du måste stanna, jag ska spy! Så Kåt-Emma löpte ut på E4:an och hulkade som en hel karl!

Efter det blev hon faktiskt mycket piggare och hon gnällde inte lika mycket heller! :)  NU Kommer vi till anledningen till att hon kallas Kåt-Emma, Kåt-Emma har en otäck dragning till Prins Carl-Phillip. Hon följde i princip med för att kolla på honom. Så när Carrera-cup var slut så gick vi ner i depån. Plötsligt stannar fotografen (albin) och börjar spreja bilder och jag går rakt in i honom, irriterat frågar jag honom varför i helvete han bara stannar. Det är då jag ser honom! Kåt-Emmas prins! Kåt-Emma frös direkt och bara stod där med tungan hängandes! Helst hade hon velat springa över gatan vi gick på och slita av honom kläderna o börja jucka direkt! Men vi lyckades hålla tillbaka henne!

Efter Detta var inte Kåt-Emma sig lik. Hon var helt rosig om kinderna och varje gång man föröskte prata med henne så fick man aldrig ngt ordentligt svar. :)

Tja ni får ju fundera på hur mycket som är sanning men om ni känner mig så är stor del sant! Fråga Fyllerylle ;) Måste säga att den här helgen gått jävligt fort men det har också varit en av dom roligaste helgerna på mycket länge! Så jag måste säga tack till alla som lekt med mig i helgen :) You made my weekend:)

På återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ema

Tur att du inte överdriver lite hörrö. Carl-Philip är jääääääääävligt het :D Tack för en kanonhelg!

2008-09-28 @ 18:50:00
Postat av: Anonym

Hahahahah Prisen är faktiskt en riktig liten goding. Rubriken är obetalbar. Låter som ni har haft en helt fantastiskt dag. Själv har jag enbart bakis degat...

2008-09-28 @ 20:15:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah kan verkligen tänka mig det! Fy fasen. Nu ska jag se på "stor i Japan" mitt nya favoritprogram. Föresten, se mitt nya inlägg. Käkar du fläskkött?



Ha det gött.

2008-09-28 @ 20:35:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahahahahahahaha!!!! kåt-ema är min idol! Tack själv för en superrolig kväll igår! :)

2008-09-28 @ 20:56:39
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej fan e de på fredag ni har planerat jönköping? Jag jobbar ju på lördag igen :S ..

2008-09-28 @ 21:33:47
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Emelie

pensoludd?! haha. aa men då röstar jag för lördag isf! :)

2008-09-28 @ 21:53:25
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: JonniPonni

I'm feeling yu Fidde hahahaha ema ta dig samman!

2008-09-29 @ 09:31:03
URL: http://jonniponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0