Åshöjdens BK

Vi (jag och FylleRylle) var borta hos Martin innan! Det visade sig att han hade fått hem en ny DVD. Det var en dvd med den gamla serien Åshöjdens BK, ni vet den man alltid läste i buster tidningarna när man var liten :D

Jag slängde mig genast över denna DVD. Det slutade med att vi streckkollade den i 2,5h! Den var så bra att till och med fyllerylle gillade den! Jag tror nästan den botade min stundande förkylning! aaah jag är helt lyrisk nu!

Tyvärr åker Martin bort i en vecka för att kolla på Pippifåglar så nu får jag inte kolla mer på jättelänge! :/

Imorgon har jag ingen bil, ngn som ställer på att komma ut och leka med mig?:D Jag är snäll, har massor med kaffe och en hel box med OC avsnitt!!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0