Arcoxia is the shit!

Gick o la mig runt klockan tre inatt, ställde klockan på 08:50 för HV71's biljetter släpps klockan nio. Detta behövde jag inte oroa mig för iaf, Jag vaknade av att mobilen vibbrerade till klockan 6 typ, sen va jag hur pigg som helst pga arcoxian. Så jag gick ut o tog en långpromenad med Bad Religion i Ipoden. Så här vill jag känna mig varje dag! Jag vet att det är tabletten men fan va gött det känns ändå :)

Vad ska hända idag då? Nu är liksom klockan 07.57 och jag har druckit mitt kaffe o käkat osv. Undrar om man ska kolla på film eller ngt?:P

jaja den som lever får se!

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bad Religion-mina favoriter!! Stranger than ficiton-plattan är underbar! Under hela min högstadietid trampade jag runt med BR och Green Day i lurarna ;-).



Nåväl, åren går hur snabbt som helst! Visst, det låter länge men du får lön för mödan sedan. Och som alltid, trivs man inte-då är det bara att sluta...



Tråkigt att höra med din morfar, tyvärr blir ju livet aldrig detsamma...



Nu ska jag ge mig i kast med ett gäng fjuniga tonåringar. Vi höres, hoppas dagen blir bra.

2008-09-01 @ 12:48:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, just nu är jag tom och ledsen det känns väldigt lustigt på något sätt..



Jaha, där ser man! Var det bra? Jag var på Gotland då så jag missade detta! Därimot har jag sett dem i USA en del när jag bodde där.



Jag gillar också New Maps of Hell! Har deluxen med bonusen. Vad längesedan jag diskuterade BR med någon,kul! Får nog ta och lägga in varenda skiva i Ipoden och lyssna...

2008-09-01 @ 16:22:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahha skyhöga odds! Men jag talar 100% sanning! Livet är lustigt ibland. Har suttit och lyssnat på BR myspace nu den senaste timmen-mycket bra.



Jaha, så det var inte så mycket drag?



Vi ska till sjukhuset om en liten stund och jag vet inte riktigt hur jag kommer att känna då...



Ha det gott.

2008-09-01 @ 18:01:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0