Anna Stern!!

Så heter Tjejen som Ryan ska ta med sig på balen! Men han dissar henne för Marissa. Det kan jag ärligt talat inte förstå. För Marissa är ingen höjdare ju ;)

Somnade inte förrän typ klockan 6 idag på morgonen! Så sitter här o känner mig smått bakfull ungefär, men jag fick mitt morgonkaffe nu iaf :D

Hade tänkt åka ut på Scouthajk o snika åt mig lite korv ikväll men jaaa, det regnar ju lite om man säger så. Så det blev ingen hajk, så nu har man inga planer för ikväll. Så vad säger ni gott folk? vad händer?

På Återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska ut och göra stán. Först blir det förfest med fotboll ( inte min idé, Albanien-Sverige låter iskallt i mina öron ) och lite käk.



Men först sömn och bad, annars orkar jag aldrig med att förlusta mig så.



Ha det gott.

2008-09-06 @ 15:23:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vissa har koll på OC! :)

2008-09-06 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0