A Besök at the Försäkringskassan!

Klev in på Försäkringskassan lagom trött efter ungefär 2-3 timmars sömn inatt, förbannade jävla rygg. Ärligt talat någon får komma o hoppa på den lite eller ngt! jaja åter till Försäkringskassan!

Som sagt, klev in där runt klockan två. Det var knööööcka fullt med folk, framför mig i kön hade jag ungefär 25 alkisar och 35 utlänningar, inte för att jag vill vara fördomsfull osv, men jag är det ändå! Ni kan ju tänka er lukten bara :S Så när jag suttit där i en halvtimme fick jag komma in till en otroligt trevlig tant *noooot* Får man betalt för att sitta och ta emot folk så tycker jag att man ska försöka vara lite trevlig iaf! Kan bli så trött på folk som arbetar med ett yrke dom verkligen inte passar som!

Hade en lärare i 6:an som varit apotekare i 30 år och omskolat sig till lärare eftersom det var hennes stora dröm! Visst man kan drömma om att jobba som saker, jag skulle gärna vilja bli Fotbollstränare i Arsenal men jag inser liksom att det inte skulle fungera. jaja åter till läraren. Hon var otroligt dålig! Vi hade anarki i ungefär ett halvår tills rektorn tröttnade på att vi sprang löst i korridorerna osv, så tillslut hade vi rektorn med på varje lektion! Oj nu spårade jag ur lite, men okej poängen var att man ska känna efter om man passar som tex att arbeta på försäkringskassan, eller som lärare osv osv! :)

Ikväll ska vi hem till syrran eftersom hennes äldsta son fyller år. Tror han fyller 11 men jag är inte helt säker, jag och födelsedagar är en dålig kombination.

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, jag vet inte vad det är med de på FK, men det är ALLTID ALLTID problem. Fasar nu om jag blir sjukskriven för foten.



Hahahah hur gammal var han nu? ;-)

2008-09-30 @ 17:43:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0