12 miljonersmannen fick gå "The Walk of Shame"

Nu har det äntligen börjat! HV-Frölunda idag, jag kom till matchen lite orolig för vad HV skulle kunna prestera mot ett lag som dom hausat upp så inför säsongen! Men det var egentligen aldrig något snack. Dom Svenska Mästarna KROSSADE Frölunda och i Andra perioden tror jag de va så byttes 12 miljonersmannen Johan Holmqvist ut:D Haha vilken lycka! :)

Det har varit en låååång dag idag, började redan 06:30 eftersom jag skulle till Reumatologen. Dom sa inget vettigt som vanligt utan dom sjukskrev mig resten av året istället, Woho! *Noooooot*

Sen drog jag hem fortsomfan för att käka tårta hos FylleRylle (efter kommentarerna i förra inlägget så klubbar jag igenom smeknamnet Fyllerylle) Sen somnade faktiskt jag i soffan ett par timmar för jag menar fiddelino va trött :P

Sen bar det av mot Jkpg, och vi skulle leta efter Evergreen! Men det gick fan inget vidare! Tillslut kom Nörd-jocke på att han hade GPS i sin nya Iphone och tillslut hittade vi till Pizzerian :D haha! Blir aldrig riktigt som man tänkt sig när man är med det där gänget :) Men kul har vi haft! Nästan som på den gamla goda tiden :)

Efter hockeyn blev det kaffe på Shell A6! Men det var ju så jävla varmt så jag kunde inte börja dricka det förrän jag släppt av Emo i Nässjö! Btw ELKJ om du läser det här, stämmer det att du och Emma är tillsammans? jag menar det är okej för oss ;) ha ha ha ha ha. Ni som inte fattar nu behöver inte undra, det är internskämt:P Men det bottnar i att Emma är lesbisk så mkt kan man säga;) hahahahahaha

Nu ska jag låta mina kära Tradolan värka och försöka sova lite!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha inget nytt under solen på reumatologen då...



Hahahahah Evergreen, där har man hängt många sena nätter efter man varit ute och käkat bakfyllepizza!



Såg som sagt matchen på TV-underbart och det bådar gott inför framtiden.

2008-09-16 @ 05:57:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Ema

Du är så hiiimla rolig Fidde. Verkligen. Jätterolig. Men tack för en rolig kväll, ni är fan inte kloka :)

2008-09-16 @ 08:34:55
Postat av: ELKJ

Men Fidde, visste du inte det?! HAALLLÅÅÅ. ;)

2008-09-17 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0