ZzZzZzZzZzZz!

Innan idag kändes det inte så mycket att man bara sovit 3,5h. Men NU! Jävlar vad jag är trött. Behöver typ 14 tändstickor till varje öga för att hålla dom öppna!

Tänkte försöka kolla på Valvakan i USA, skulle kollat med Thaivan men han var också nanig efter igår, kan inte förstå detta? :P

Förresten, har nog hittat sällskap i bilen när man ska åka till Umeå, Fillans bror bor där så jag tror jag ska tvinga med henne ;)

Nu ska jag dricka ett par kannor med kaffe så jag kvicknar till!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där, hade stickor på ögonen igår....Men reumatismen gör ju att man blir fucking trött.

2008-11-04 @ 20:21:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kändes bra då jag tränade men nu är jag som en urvriden disktrasa...Fötterna är svullan och pulsera och jag trodde ALDRIG jag skulle säga detta men efter denna helvetiska dag så skulle en operation inte vara fel...FANNNNNNNN Ursäkta mig ;-)



USCH USCH usch, förstår att det är jobbigt men vad sska man göra?

2008-11-04 @ 20:27:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: fillan

jag har aldrig sagt att han pluggar ^^,

2008-11-04 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0