ZzZzZz va? är det morgon?

Somnade ifrån TV:n igår runt elva, vaknade vid kvart över tolv idag när morsan ringde o frågade om jag kunde plocka in köttfärsen! 13 timmars sömn var länge sen jag sov. Men jäklar så skönt det var!

Så nu sitter jag här o käkar lite frukost, tima addade mig på msn, hon sitter nog i Japan o tråkar så då får man väl hålla henne sällskap lite.

Nu är det bara en dag kvar till nya FM 09 kommer, sen kommer ni inte få fler blogginlägg, jag kommer inte gå ut heller. Ska spela hela helgen :P Can't Wait! :D

Nu ska jag sörpla kaffe o ta det lugnt en stund!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är läget idag? Hahahahh du kommer att bli uppslukad av det där!

2008-11-13 @ 20:58:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

nu blir ju mitt liv aldrig tråkigt mer när jag mar dig i msn-listan... eller?... ;/

2008-11-14 @ 03:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0