ZzZzZz Halllåå? Gäsp!

Fick för mig att ta en liten powernap efter maten som lillebror faktiskt lagade idag! Sov inte länge förrän det började vibrera i min säng! Det tog nog ganska lång tid innan jag vaknade! Men tillslut så hittade jag knappen att svara med och jag stönade fram ett "aah de e Fredrik!?"

Det var Snel-Ema som ville att jag skulle boka biljetter åt henne och Elkj till Death Cab i London åt dom! Det tog ett tag för mig att fatta vad dom ville ha! Men när jag väl lyckades komma in på någon biljettsida på nätet när massa dyra telefonminuter hade tickat iväg (det är svindyrt att ringa till o från London) så hittade jag att det går inte att köpa biljetter på nätet för det är bara 2 timmar till konserten att börja :P Så humle o dumle får helt enkelt ta sig till Konserten och hoppas på att det finns biljetter kvar:P

Nu ska jag försöka vakna till! Måste hitta vart dom visar Holland-Sverige! Hatar att Kanal 5 tagit över sändningarna av fotbollen för dom byter kanal hela jävla tiden!!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0