Zlatan!

Zlatan vann guldbollen igen, för tredje gången! Han är helt otrolig. Många tycker han är en jävla stropp osv, men jag säger att det är sådana med den inställningen att dom faktiskt är bäst i världen som också blir bäst i världen. Vet ingen som spelar så bra som honom. Men enligt mig borde han flytta till England. Engelsk fotboll är den bästa fotbollen i världen och det är först då han kan bli utsedd till världens bästa fotbollspelare!

Nu ska jag kolla på Weeds! Det är så jävla schysst :) Mamma berättade något väldigt roligt som hade hänt på mitt förra arbete där hon fortfarande jobbat! MOHAHAHA Somliga straffar gud omgående...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Zlatan har fulaste frisyren ever just nu!

2008-11-17 @ 22:59:49
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg inte hella galan,men visst var Zlatan värd det!

2008-11-18 @ 08:49:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0