When you are feeling low!

Ryggen jävlades hela natten! Och när jag väl somnade så drömde jag en sån sjukt otäck dröm! Kunde inte avgöra om det verkligen hade hänt eller om jag drömde när jag vaknade totalt skräckslagen och väldigt ledsen! Det varade ju iofs bara ett par sekunder innan jag kom på att det var en dröm! Men det är så otäckt att vakna upp utan att veta hur det är!

I drömen ringde min väns mor och sa att vännen hade dött på jobbet! Sen var jag på begravningen höll tal o massa grejer. Fan att man kan drömma så? Rätt sjukt! Undrar vad det beror på att man drömmer så?


På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,ibland så skulle man vilja att någon analyserar ens drömmar...

2008-11-16 @ 21:12:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0