Vilket väder!

Tog en promenad med min kära moder, som för övrigt är på bättre humör idag! Det var riktigt gött ute, solen sken och det var lagom kallt ute! Jag älskar vintern, så enkelt är det.

Så nu sitter jag här o känner mig lite nyttig, hällde upp ett glas apelsinjucie också! Eftersom det är söndag så är det ju fotboll på TV och idag föll valet på Kalmar FF-Norrköping! Vinner Kalmar idag så tar dom vääääldigt stora steg mot ett SM-Guld vilket jag tycker är roligt eftersom det inte är så ofta lag från Småland är så högt upp :)

Lund frågade innan om jag var sugen på Pizza, så det blir nog en liten Pizza sen hemma hos Heinrich! Inte helt fel att avsluta en söndag så :)

Markus Isaksson ringde nyss, jag hade tydligen glömt min plånbok, smart jag är. Hade inte ens saknat den förrän han ringde nu. Sån koll har jag på mina grejer.

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen inte fel. Jag har också gått en sväng men la ner, min fucking fot trilskas. Ja, visst var den snygg. Jag dräglar, vi hall. MEN den kostar 10 000 kronor...:-(

2008-11-02 @ 15:16:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0