Usa's mest hatade familj!

Kollar på dokumentären jag letade efter innan! Men jag var tvungen att ladda hem den för den gick tydligen igår :S

Den här familjen hatar allt! Allt är emot guds vilja och alla ska brinna i helvetet ungefär! Dom är otroligt otäcka! Dom hatar Sverige för att det inte är olagligt att vara homosexuell här tex!

Har ni inte sett den här dokumentären gör det!! Finns att ladda hem på piratebay sök bara på Usa's mest hatade familj! dom är helt galna. Jag har tittat i en kvart och jag är redan asförbannad på dom!

Amerikaner alltså, det är dom dummaste av amerikaner! Dom är totalt okunniga om allt! en snubbe ansåg att det var judarna som dödade jesus. Reportern sa då att Jesus va jude! Då blev han skitförbannad och sa att judarna dyrkade rektum för dom ville knulla varandra i röven! Dom är verkligen inte kloka!!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Give me the länk. VILL också se,låter ju helt sannslöst. Fyra sprutor blev det idag + rullstol till provtagningen, alltför många stick. Läget m ryggen?

2008-11-27 @ 13:05:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha det visar ju hur jädrans lite koll de har!

2008-11-27 @ 22:52:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0