Två digestivekex!

Tänkte varit duktig idag o göra frukost o grejer. Men jag orkar verkligen inte. Ryggen höll mig vaken till typ halv 6 och klockan 10 ringde klockan! B L Ä! Värst av allt så måste jag åka till stan och träna sen med. Det suger faktiskt idag. För jag vet att jag kommer få ännu mer ont i ryggen när jag väl gjort alla dom där jävla övningarna! USCH!

Men inte ens det ska få förstöra för mig idag för idag den 14:e november så ska det komma! FOTBALL MANAGER 2009! Vilken lycka! Hoppas verkligen det ligger i posten sen, eventuellt så äre FM spelande inbokat hos DM ikväll. Eller om det var imorgon? Hmn, kommer inte ihåg.

jaja skitsamma. Samlar kraft för att gå och hota Telia med, det har inte blivit av på hela veckan! Och jag vet att jag inte kommer ha lust efter träningen, så antingen får jag åka hem först och åka till stan sen för det måste jag ändå. Hmn jaja nu tänkte jag lite högt här men skitsamma! :P Måste lösa de helt enkelt.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,det förstår jag verkligen. FY vad surt med ryggen!

2008-11-14 @ 11:40:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0