This is starting to get old!

Det är natt igen! Jag är vaken igen. Så fort jag försöker sänka ryggen på sängen hugger det till som fan, som om någon låg under madrassen med en köttkniv och stack den i ryggen på mig bara för att jävlas. Varje gång dom här huggen kommer försvinner luften ur lungorna med! Suck! Jag som älskade att sova innan! Så skönt att krypa ner i en kall säng och bara slappna av och glömma alla bekymmer som varit under dagen.

Nu kan jag inte göra det under nätterna heller. Nätterna är långa med när man ligger och funderar! Vissa grejer funderar jag nog alldeles för mycket på också! Men det finns en speciell sak som jag borde ta och glömma men varje gång jag ska sova så kommer det fram igen! Det har varit så här i 4 år nästan! Men jag är alldeles för feg för att ta tag i det.

Det är satan att man inte har mer självförtroende...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så,på natten så kommer alla dessa tankar. Idag är det operationsdag, tjoho! :-D

2008-11-18 @ 08:15:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jonna

tja.. för att jag redan har ångest för att jag aldrig kommer kunna ge honom ett litet haha :P jo lägenheten funkar ändå när den är städad :) var såg du bilderna på mig med kort hår egentligen?



usch Fidde du borde skriva en bok. Balzac (en av Frankrikes största författare) skrev som bäst på nätterna han sov aldrig. Och så mår man ju bra när man får skriva ner en massa tankar och bli av med dem på det sättet.

2008-11-18 @ 09:09:19
Postat av: juliasbullar

sv; hahaha

2008-11-18 @ 15:59:35
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0