Talibanjapanesen pratar fotboll!

Tima-taliban har underhållt mig idag från andra sidan jordklotet! Som tur är så är hon pastor och vågar inte byta samtalsämne så jag styrde genast in det på sport, och fotboll i Japan! Så jag kom fram till att jag vill åka till Hiroshima och kolla på fotboll:P Jaa och kolla in japan också för den delen men att kolla på fotboll hade varit ganska häftigt också!

Kanske ska svänga förbi Japan på väg hem från Australien? :D haha! Hoppas jag kan åka till den delen av världen någon gång också!

Ligger fortfarande i sängen och nu börjar jag bli ordentligt hungrig så jag hoppas att typ lillebror eller pappa kommer hem snart, för mat hade inte varit fel nu.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl super om du har ngn att snylta lite på där borta också ;-) Japp,det går ju över men det är surt just nu. Lite mat vore inte fel alls.

2008-11-20 @ 16:53:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

you're always welcome.

2008-11-21 @ 03:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0